هیأت شطرنج استان همدان ، برتر شده است یا بــدتــر !؟

پایگاه همدان شطرنج

هیأت محترم شطرنج استان همدان

بـرتـر شده ایم یا بـدتـر شده ایم

؟؟؟

( سال 1390 ششم بودیم ، سال 1391 دهم شدیم )

جایگاه دهم هیأت شطرنج استان همدان

در سال 1391 

{ مشاهده ی خبر مذکور در سایت اداره کل ورزش و جوانان استان همدان }

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ،بر اساس معیارهای صورت گرفته از سوی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان در سال 91 هیات های برتر استان معرفی شدند.

در نشست هیات های ورزشی که با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان، امیر خجسته و دکتر ابراهیم کارخانه‌ای نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ، سید عبدی افتخاری مدیر کل و معاونین ورزش و جوانان استان و رؤسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان برگزار شد از هیئت های برتر که در سال 91 عملکرد مطلوب داشتند و سایر هیات های ورزشی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در این ارزیابی هیات همگانی و آمادگی جسمانی استان به ریاست هادی سبزواری مرد پرتلاش ورزش استان در صدر قرار گرفت .پس از همگانی هیات فوتبال استان به ریاست سید محمد عیوقیان ، تکواندو به ریاست احسان قنبری ، دوومیدانی به ریاست خورشیدی و کشتی به ریاست صابریون ،هیات قایقرانی به ریاست مهندس ضروری ، هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی به ریاست مهدی کرمی ، هیات دوچرخه سواری به ریاست علیرضا شمسی پور ، هیات ژیمناستیک به ریاست مهندس جعفری ، هیات شطرنج به ریاست مژده شکری و هیات ورزشهای سنتی و بومی و محلی به ریاست نادری فرد به عنوان هیات های برتر استان معرفی شدند.
همچنین از هیات پزشکی ورزشی استان به دلیل کسب رتبه برتر در بین هیات ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی کشور و کسب عنوان برترین پزشک ورزشی سال توسط دکتر حیدری مقدم رییس این هیات تجلیل بعمل آمد.

جایگاه ششم هیأت شطرنج استان همدان

در سال 1390

{ مشاهده ی خبر مذکور در سایت اداره کل ورزش و جوانان استان همدان }

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ،بر اساس معیارهای صورت گرفته از سوی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان در سال 90 هیات های برتر بخش آقایان و بانوان استان معرفی شدند.

در این ارزیابی هیات دوچرخه سواری استان با ریاست علیرضا شمسی پور مرد پرتلاش ورزش استان بار دیگر در صدر قرار گرفت .هیات دوچرخه سواری استان در ارزیابی فدراسیون دوچرخه سواری نیز در جایگاه دوم قرار گرفته بود .پس از دوچرخه سواری هیات فوتبال استان به ریاست عباس صوفی ، دومیدانی به ریاست خورشیدی ، ورزش های همگانی به ریاست ورزش هادی سبزواری و جودو به ریاست کیانی فتوت به عنوان 5 هیات برتر استان معرفی شدند.
هیات های شطرنج ، کشتی ، ورزش های روستایی و عشایری ، کبدی و شمشیربازی به عنوان هیات های با رتبه خیلی خوب و هیات های قایقرانی ، پینگ پنگ ، کوهنوردی و صعودهای ورزشی ، آمادگی جسمانی و ایروبیک و هاکی به عنوان هیاتهای خوب معرفی شدند.
در رتبه بندی هیات های ورزشی بانوان نیز هیات های قایقرانی ، دو و میدانی ، دوچرخه سواری ، جودو و بیماران خاص با رتبه خیلی خوب و هیات های همگانی، هاکی ، کبدی ، آمادگی جسمانی ، شطرنج و فوتبال به عنوان شش هیات با رتبه خوب معرفی شدند.
همچنین آقایان امیرگان دبیر هیات وزنه برداری ، آقای حبیبی دبیر هیات بیماران خاص ، آقای بنوان دبیر هیات دوومیدانی ، آقای رضوی دبیر هیات تیراندازی با کمان و آقای الحسینی دبیر هیات اسکیت به عنوان دبیر هیات های برتر معرفی شدند.
گفتنی است روز گذشته در نشست هیات های ورزشی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان از این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

 

منبع : پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان 

پایگاه خبری تخصصی ورزش شطرنج پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین

" همدان شطرنج "

www.hamadanchess.lxb.ir

www.hamadanchess.loxblog.com




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر